Loading the content... Loading depends on your connection speed!

+ 370 5 2120012 Užsisakyti skambutį

Perskambyti telefono numeris
(darbo dienos 9:00-17:00)

Kaip į Jūs kreiptis

You are on the site over 5 minutes and still
nothing selected. Consultant can
call you back and help with the choice.

Ar norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas el. paštu?

El. pašto adresas

* Pažadame ne siųsti Jums ‚spam

Geros draugės bakterijos

Geros draugės – bakterijos

Bakterijos mūsų organizme turi žymiai daugiau svarbių sveikatai ir gerovei efektų, negu mes manome. Dauguma nežino, kam reikalingi tie milijonai mažų darbštuolių ir kaip jie veikia mūsų aktyvumą, sveikatą ir žvalumą. Daugybė tyrimų nustatė mikroorganizmų sąsają su tokiomis ligomis, kaip peršalimo virusinės ligos, atopinis dermatitas, alerginis rinitas, dirglios žarnos sindromas ir daugelis kitų. Žarnyno mikrobiota organizme veikia uždegiminius procesus, oksidacinį stresą, glikemijos lygį, lipidų kiekį kraujagyslėse ir audiniuose ir net mūsų nuotaiką. Perdėtas cukraus ir kitų paprastų angliavandenių kiekis mūsų racione skatina patogeninių bakterijų, grybelių ir mielių dauginimąsi ir augimą organizme. Savo neapgalvota mityba mes prišaukiame patogenines baterijas ir labai kenkiame sveikatai. Naudinga mikroflora maitinasi visai kitu maistu, todėl sveikos mitybos atveju, vartojant daug natūralių produktų su dideliu kiekiu ląstelienos, šviežių daržovių ir vaisių, ji gauna reikalingus savo vystymuisi medžiagas ir pradeda visapusiškai vystytis ir daugintis, ir tai numalšina patogenus. Sveikos mitybos principų laikymasis leidžia geroms bakterijoms užimti didesnę bakterinės erdvės dalį. Paskutinių metų tyrimai parodo, kad tokia mikroflora teigiamai veikia įvairių ligų, pavyzdžiui, širdies ir kraujagyslių, diabeto, nutukimo ir depresijos atveju. Būsimos motinos mikroflora veikia jos vaiko sveikatą, jo mikrobiologinis peizažas formuojasi jau gimimo metu ir nulemia visą jo būsimą sveikatą. Mikroflora dalyvauja įvairiuose procesuose ir turi daugybę efektų:

  • priešalerginis
  • antivirusinis
  • atliekantis membraninį virškinimą
  • sintezuojantis vitaminus ir į vitaminus panašius junginius
  • malšinantis infekciją
  • imunomoduliuojantis
  • antidepresinis
  • priešgrybelinis
  • kardioprotekcinis
  • pakeliantis gliutationo kiekį
  • dalyvaujantis detoksikacijos procesuose
  • antioksidantas
  • skatinantis normalią apoptozę
  • navikų nekrozės faktoriaus (TNF) ingibitorius

Štai kai kurie faktoriai, kurie gali sutrukdyti žarnyno mikrofloros pusiausvyrą:

  • cukraus arba fruktozės perteklius maiste
  • chemiškai nešvarus maistas
  • rafinuoto maisto perteklius
  • didelis kiekis pesticidų ir chemikalų maiste
  • per didelis maisto apdorojimas
  • antibakterinio muilo naudojimas
  • antibiotikai, įskaitant tuos, kurie patenka į organizmą su gyvulininkystės produktais
  • fluoro ir chloro paveiktas vanduo.

Tuo tarpu egzistuoja įvairūs natūralūs produktai, padedantys žarnynui atstatyti gerų bakterijų lygį:

  • Lasi (indiškas jogurto gėrimas).
  • Rauginti kopūstai, agurkai, pomidorai, baklažanai, morkos, kimči.
  • Tempė, sojų varškė.
  • Rauginto pieno produktai be pasterizacijos ir saldiklių (jogurtas arba kefyras).

Tokie fermentuoti produktai taip pat yra puikus vitamino K2 šaltinis. Šis vitaminas atlieka svarbų vaidmenį širdies ligų profilaktikoje ir padeda išvengti arterinių plokštelių. Puikus vitamino K2 ir probiotikų šaltinis yra varškė.
Jeigu Jūs galvojate, nuo ko pradėti kelią sveikatingumo link, tai pirmas žingsnis turi būti kaip tik mikrofloros atsistatymas. Sveika mikrobiocenozė yra sveikatos pagrindas.

Komentarai yra uždaryti.

Mūsų svetainė palaiko mobilųjį internetą ir įrenginius "Android" ir "iOS"