Loading the content... Loading depends on your connection speed!

+ 370 5 2120012 Užsisakyti skambutį

Perskambyti telefono numeris
(darbo dienos 9:00-17:00)

Kaip į Jūs kreiptis

You are on the site over 5 minutes and still
nothing selected. Consultant can
call you back and help with the choice.

Ar norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas el. paštu?

El. pašto adresas

* Pažadame ne siųsti Jums ‚spam

Ką daryti, kad lengviau sulieknėtume? Interviu su dietologe Larisa Tabačnikova

Ką daryti, kad lengviau sulieknėtume?

Nusprendus sumažinti svorį prieš akis nejučia iškyla ryškūs vaizdiniai: šilta pavasario diena, o tu, apsitempusi ryškiaspalve suknele, matai kaip praeivės tave palydi pavydžiu žvilgsniu… Tavo figūra tobula ir tai teikia pasitikėjimo savimi! Tačiau visos fantazijos dingsta, kai reikia pradėti laikytis dietos ir, atrodo, kad niekada to svorio ir nenumesi. Kas yra svarbiausia pradedant?

Turėti motyvaciją, tikslą. Ir, žinoma, tikslas neturėtų būti – atrodyti kaip top modeliui, o stengtis pasiekti gerų rezultatų, nepakenkiant sveikatai. Juk svarbiausias ne šiuolaikinis grožio kultas – liekna figūra, o sveikata, spindinčios akys, suderinta mityba ir sportas. Ką mes darome ne taip, kad dažnai, pradėjus mažiau valgyti, imame ir ,,metame‘‘ dietą? To klausiame dietologės Larisos Tabačnikovos

-  Kokias klaidas žmonės dažniausiai daro mesdami svorį?

Klaidos būna kelios: pirmiausia, negalima planuoti labai greito rezultato, nes tai kenksminga organizmui ir gali sutrikti medžiagų apykaita. Antra, negalima pasikliauti vien tik dieta, būtina teisingai pasirinkti tinkamą fizinį krūvį, negalima ilgai nesportavus staiga pradėti aktyviai judėti. Dieta neturi labai skirtis nuo kasdieninio jūsų raciono. Negalima praleisti pusryčių, pietų. Badavimas ir maisto ribojimas netinka. Tai lėtina energijos procesus ir dėl to svoris gali dar labiau padidėti.

-  Ką patartumėte išbraukti iš dienos meniu ir ką įtraukti, kad lieknėtume lengviau?

Iš savo raciono patarčiau išbraukti riebų ir daug cukraus turintį maistą. Į savo kasdieninį mitybos racioną įtraukite baltymų turinčius produktus: varškę, jogurtą, žuvį, baltą mėsą. Vietoj bulvių rinkitės daržoves, žinoma, geriau bus, jei valgysite termiškai neapdorotas daržoves, taip išsaugosite reikalingus vitaminus ir mikroelementus.

- Ar tiesa, kad vanduo padeda lieknėti?

Taip, vanduo padeda išvalyti organizmą ir gerina medžiagų apykaitą. Lieknėjantiems žmonėms rekomenduojama per dieną išgerti iki 2 litrų vandens.

- Ypač prieš vasarą visi norime dailesnių formų, ką daryti, kad sulieknėtume sveikai ir mums nepritrūktų reikalingų medžiagų?

Patartina naudoti įvairų maistą: daržoves, grūdus, riešutus, mėsą ir žuvį. Bet kokiu atveju, reikia racioną papildyti natūraliais  vitaminų ir mineralų kompleksais.

Taigi, svarbu organizmo ,,neišgąsdinti‘‘. Nepulkite iš karto sportuoti kiekvieną dieną ir valgyti tik vaisius, nes viena iš pagrindinių klaidų, kodėl nepavyksta numesti svorio, ar pradėjus laikytis dietos, jau po kelių dienų persivalgome – per griežta mityba. Nesikankinkite, nesukelkite organizmui šoko, mylėkite save ir savo kūną. Savo suvalgomo maisto porcijas šiek tiek sumažinkite ir pradėkite fiziškai judėti – tai jums tikrai duos rezultatų!

Palikite komentarą

Mūsų svetainė palaiko mobilųjį internetą ir įrenginius "Android" ir "iOS"