Loading the content... Loading depends on your connection speed!

+ 370 5 2120012 Užsisakyti skambutį

Perskambyti telefono numeris
(darbo dienos 9:00-17:00)

Kaip į Jūs kreiptis

You are on the site over 5 minutes and still
nothing selected. Consultant can
call you back and help with the choice.

Ar norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas el. paštu?

El. pašto adresas

* Pažadame ne siųsti Jums ‚spam

Probiotikai padeda sumažinti nervingumą ir neramumo ir nerimo sutrikimus

Probiotikai padeda sumažinti nervingumą ir nerimo sutrikimus

Fermentuotas maistas turi daug probiotikų ir gali būti naudingas kovojant su nerimo sutrikimais. Тokie rezultatai buvo paskelbti žurnale Psychiatry Research. Pas 710 tyrimo dalyvius buvo įvertinti nervingumo ir socialinio nerimo lygis ir vartojamo fermentuoto maisto kiekis. Buvo įvertinami atsakymai apie jogurtą, kefyrą, sojos pieną, miso sriubą, raugintus kopūstus, tamsų šokoladą, sultis su dumbliais, raugintus agurkus ir kimči. Toks maistas turėjo aktyvių mikroorganizmų , biologiškai aktyvių peptidų ir probiotikų. Analizuojant buvo atsižvelgta į demografinius duomenis, dietos sudėtį ir fizinio aktyvumo lygį. Autoriai aptiko, kad treniruočių dažnumas, fermentuoto maisto kiekis yra susiję su socialiniu nerimu. Tuo tarpu bandomiesiems su aukštu nervingumo lygiu padidinant fermentuoto maisto kiekį racione sumažėdavo socialinio nerimo sutrikimo pasireiškimai. Šie duomenys patvirtina ankstesnius duomenis apie anksiolitinį probiotikų efektą. Probiotikai ir biologiškai aktyvūs peptidai maisto produktuose sumažina nerimą socialinėse situacijose.

 

Komentarai yra uždaryti.

Mūsų svetainė palaiko mobilųjį internetą ir įrenginius "Android" ir "iOS"