Loading the content... Loading depends on your connection speed!

+ 370 5 2120012 Užsisakyti skambutį

Perskambyti telefono numeris
(darbo dienos 9:00-17:00)

Kaip į Jūs kreiptis

You are on the site over 5 minutes and still
nothing selected. Consultant can
call you back and help with the choice.

Ar norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas el. paštu?

El. pašto adresas

* Pažadame ne siųsti Jums ‚spam

Nauji tyrimai rodo, kad gera fizinė būklė, o ypač širdies ir kraujagyslių sistemos būsena teigiamai veikia smegenis ir skatina neuronų augimą. Taigi sporto treniruotės pagerina ne tik fizinę, bet ir psichinę sveikatą. Kaip gi jos susijusios? Pratimų dėka smegenyse formuojasi tam tikros medžiagos, skatinančios intelektualią veiklą. Jeigu Jūs nusprendėte vystyti intelekto gebėjimus, treniruokite savo širdies ir kraujagyslių sistemą. Vaikščiokite, bėgiokite, tūpčiokite – bet kurie adekvatūs krūviai naudingi jūsų širdžiai. Amerikos mokslininkai parodė, kad reguliariai sportuojančių pagyvenusių žmonių atmintis geresnė, negu jų bendraamžių. Tyrinėjant gerą fizinę būklę turinčius pagyvenusius žmones buvo aptiktas jų didesnis gebėjimas įsiminti. Mūsų smegenys yra labai plastiškos – jose pastoviai formuojasi nauji neuronų ryšiai, smegenų zonos gali keisti savo dydžius – tai yra susiję su mokymosi ir įgūdžių įgijimo procesu. Matuojant smegenų neurotropinį faktorių (BDNF), palaikantį neuronų vystymąsi smegenyse, buvo aptikta, kad pas sergančius Alzheimerio liga ir turinčius atminties problemų jo kiekis mažesnis. BDNF lygis tiesiogiai susijęs su hipokampo dydžiu ir žmogaus fiziniu pasiruošimu. Pakankamų krūvių atveju gaminama daugiau BDNF, ir tai gerina atmintį ir gebėjimą mokytis. Taigi norėdami būti protingesniais ir nuovokesniais užsiimkite aerobika, bėgimu, plaukimu, važinėkite dviračiu

Bėgte nuo Alzheimerio?

Nauji tyrimai rodo, kad gera fizinė būklė, o ypač širdies ir kraujagyslių sistemos būsena teigiamai veikia smegenis  ir skatina neuronų augimą. Taigi sporto treniruotės  pagerina ne tik fizinę, bet ir psichinę sveikatą. Kaip gi jos susijusios? Pratimų dėka smegenyse formuojasi tam tikros medžiagos, skatinančios intelektualią veiklą. Jeigu Jūs nusprendėte vystyti intelekto gebėjimus, treniruokite savo širdies ir kraujagyslių sistemą. Vaikščiokite, bėgiokite, tūpčiokite – bet kurie adekvatūs krūviai naudingi jūsų širdžiai. Amerikos mokslininkai parodė, kad reguliariai sportuojančių pagyvenusių žmonių atmintis  geresnė, negu jų bendraamžių. Tyrinėjant gerą fizinę būklę turinčius pagyvenusius žmones buvo aptiktas jų didesnis gebėjimas įsiminti. Mūsų smegenys yra labai plastiškos – jose pastoviai formuojasi nauji neuronų ryšiai, smegenų zonos gali keisti savo dydžius – tai yra susiję su mokymosi ir įgūdžių įgijimo procesu. Matuojant smegenų neurotropinį faktorių (BDNF), palaikantį neuronų vystymąsi smegenyse, buvo aptikta, kad pas sergančius Alzheimerio liga ir turinčius atminties problemų jo kiekis mažesnis. BDNF lygis tiesiogiai susijęs su hipokampo dydžiu ir žmogaus fiziniu pasiruošimu. Pakankamų krūvių atveju gaminama daugiau BDNF, ir tai gerina atmintį ir gebėjimą mokytis. Taigi norėdami būti protingesniais ir nuovokesniais užsiimkite aerobika, bėgimu, plaukimu, važinėkite dviračiu.

 

Komentarai yra uždaryti.

Mūsų svetainė palaiko mobilųjį internetą ir įrenginius "Android" ir "iOS"