Loading the content... Loading depends on your connection speed!

+ 370 5 2120012 Užsisakyti skambutį

Perskambyti telefono numeris
(darbo dienos 9:00-17:00)

Kaip į Jūs kreiptis

You are on the site over 5 minutes and still
nothing selected. Consultant can
call you back and help with the choice.

Ar norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas el. paštu?

El. pašto adresas

* Pažadame ne siųsti Jums ‚spam

LAISVĖ Jūsų sąnariams

Laisvė Jūsų sąnariams

Norint kuo ilgiau išlikti jauniems, reikėtų rūpintis ne tik odos išvaizdą, bet visų pirma ir susimąstyti apie laikyseną, eiseną ir judrumą. Ir visa tai – priklauso nuo mūsų sąnarių! Jų mūsų organizme yra beveik 150, ir jie reikalauja dėmesio bei priežiūros. Sąnarys – tai sudėtingas mechanizmas, kuris sudarytas iš sąnarių kapsulės, sinovinio apvalkalo, sinovinio skysčio, kremzlių, raiščių, sausgyslių ir raumenų. Tai be galo sudėtinga struktūra! Todėl jie yra lengvai pažeidžiami, bet kuriais, mūsų sudėtingo gyvenimo neigiamais veiksniais – pavyzdžiui, papildomi porą kilogramų, iškart padidina apatinių galūnių sąnario apkrovą. Mūsų netinkama mityba (ypač vitaminų ir kalcio trūkumas) neigiamai veikia sąnario darbą, yra gaminamas nepakankamas tepamojo sąnario skysčio kiekis, kaip rezultatas, sąnariai trynimo metu lengvai pažeidžiami, o tai sukelia uždegimą ir skausmą. Mažiau aktyvus gyvenimo būdas taip pat kenkia sąnarių sveikatai – kai sąnariams trūksta apkrovimo sutrinka aprūpinimas krauju, o tai sukelia degeneracinius pažeidimus, druskos nusėdimą, sąnarių paviršiaus pažeidimus, o tai vėlgi sukelia uždegimą ir skausmą. Pernelyg didelės ir užsitęsusios apkrovos pažeidžia sausgysles, raiščius. Kremzlinis audinys su amžiumi degeneruoja ir nustoja atlikti amortizacijos funkciją.

Ką daryti norint daugeliui metų išsaugoti judėjimo laisvę?

Yra du pagrindiniai komponentai

  • Fizinis aktyvumas. Fizinis krūvis turi būti dozuojamas, ir kas labai svarbu – reguliarus. Per dieną sąnarių apkrova turi laipsniškai didėti: ryte reikalingos visų raumenų grupių ir sąnarių mankštos, švelnios treniruotės, vidurdieniui labiausiai tinka plaukimas baseine, treniruoklių salė, vakare – pasivaikščiojimas pėsčiomis. Apskritai, vaikštant fiziologiškai ir vienodai yra apkraunami visi sąnariai, suaktyvėja kraujotaka ir medžiagų apykaita audiniuose. Venkite, kad kūnas būtų ilgą laiką vienoje padėtyje, turi būti poilsio ir darbo periodai. Kontroliuokite kūno svorį, vartokite natūralius maisto produktus, reguliariai valykite organizmą, turint papildomų kilogramų, bandykite jų atsikratyti.
  • Mityba. Jeigu kalbėti apie mitybą – tai ji yra labai svarbi bendrai organizmo bei sąnarių sveikatai.

Deja, mūsų maiste trūksta kai kurių svarbių ingredientų. Šios problemos sprendimas yra – šiuolaikinių technologijų, natūralūs maisto papildai, kuriuose yra kalcio, vitaminų ir mineralų, reikalingų amino rūgščių, ir sąnariams svarbių komponentų, tokių kaip chondroitino sulfatas ir gliukozaminglikanas, jie priskiriami chondroprotektorių klasei. Chondroprotektoriai turi priešuždegiminių, skausmą malšinančių, regeneraciją stimuliuojančių savybių. Be to, chondroprotektoriai slopina enzimų aktyvumą (elastazė, hialuronidazė), kurie sukelia sąnarių kremzlės degradacijos procesus.

Chondroprotektorinių savybių yra kai kuriuose augaluose:

  • Dirvinio asiūklio ekstrakte gausu organinio silicio, kuris būtinas kolageno ir elastino struktūrai, kurie palaiko jungiamojo audinio stabilumą.
  • Bromelainas – fermentas, kurio yra ananasuose, sumažina sąnarių skausmus ir patinimus.
  • Bosvelijos ekstraktas – gerina trofinius procesus sąnarių audiniuose, mažina uždegimą ir skausmą.

Ir būtinai nepamirškite per dieną vartoti daug vandens, bei tai pat rekomenduojamas fizinis aktyvumas – mankšta rytais, pasivaikščiojimas pėsčiomis vakarais – visa tai leis jums būti aktyviais visą gyvenimą ir daugelį metų gyventi visavertį gyvenimą.

Palikite komentarą

Mūsų svetainė palaiko mobilųjį internetą ir įrenginius "Android" ir "iOS"