Loading the content... Loading depends on your connection speed!

+ 370 5 2120012 Užsisakyti skambutį

Perskambyti telefono numeris
(darbo dienos 9:00-17:00)

Kaip į Jūs kreiptis

You are on the site over 5 minutes and still
nothing selected. Consultant can
call you back and help with the choice.

Ar norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas el. paštu?

El. pašto adresas

* Pažadame ne siųsti Jums ‚spam

Septyni patarimai tobulam miegui

Septyni patarimai tobulam miegui

Jūs padarėte viską, kad pašalintumėte vėlyvą vakarą suvartoto kofeino poveikį, pasirūpinote, kad Jūsų miegamasis būtų jaukus ir tamsus, nežiūrėjote siaubo filmų. Kodėl vis tiek vartotės ir negalite užmigti? Kai kurie įpročiai gali trukdyti Jūsų miegui Jums to net nežinant, teigia Kirsten L. Knutson, Čikagos universiteto mokslų daktarė bei miego specialistė.

Norint ryte pabusti žvaliais ir pailsėjusiais, išbandykite 7 patarimus tobulam miegui! Patarimai parengti, remiantis miego elgsenos specialistų rekomendacijomis.

1. Pakeiskite popietės įpročius
Kiekvienas kavos ar arbatos puodelis, išgertas prieš einant miegoti, daro poveikį jūsų miegui, todėl reikėtų atidžiai rinktis gėrimus popiet. Joan Salge Blake, Bostono universiteto profesorius, rekomenduoja po 16 valandos atsisakyti gėrimų, turinčių kofeino – tai arbata, kava, energetiniai gėrimai.

2. Rinkitės „miego maistą“
Svarbu išvengti sunkaus, gausaus maisto prieš miegą, tačiau kai kurie maisto produktai gali padėti užmigti. Profesorius teigia, kad baltymų, triptofano turintis maistas rekomenduojamas vakare, nes ši medžiaga (yra piene, kalakutienoje, migdolo riešutuose, avižose, varškėje ir kt.) verčiama miego reguliatoriumi serotoninu.

3. Gurkštelkite vyno 2-3 valandas prieš miegą
Nors alkoholis padeda atsipalaiduoti ir užmigti greičiau, antra miego ciklo pusė būna nerami, dėl šios priežasties nepailsima. Alkoholis trumpina gilaus miego fazę ir didina pabudimą iš miego. Patariama vyną gerti vakarienės metu, kad jo poveikis sumažėtų (John E. Brown).

4. Pasimėgaukite karšta vonia iš anksto
Keista, bet karšta vonia gali neleisti užmigti, nes pakilus kūno temperatūrai organizmui reikia atvėsti. Todėl šia procedūra nepatartina mėgautis prieš pat einant miegoti (J. Todd Arnedt, Mičigano universiteto Miego elgsenos medicinos programos vadovas).

5. Pasiruoškite miegui

Atlikite kelis ramius, tonizuojančius jogos pratimus prieš miegą. Tai gali padėti nuraminti mintis, normalizuoti kvėpavimą, sumažinti raumenų įtempimą, nedidinant širdies ritmo.

6. Pasirūpinkite miego nuotaika

Miegant kambarys turėtų būti tamsus, tačiau ir prieš miegą pritemdykite šviesas kambaryje, nes ryški šviesa gali trukdyti užmigti (J. Todd Arnedt).

7. Išjunkite savo mobilųjį telefoną
Naudojimasis telefonu lovoje gali jus išblaškyti ir išjungus jį, bus sunkiau užmigti (Kirsten L. Knutson). Gali būti, kad net vibracija sutrikdo miegą, jei žmogus ją išgirsta bei atsako. Dėl to patariama išjungti mobilųjį likus valandai iki miego ar palikti kitame kambaryje. Taip pat verta investuoti į žadintuvą, kad nebūtų preteksto laikyti telefoną šalia, o pailsėjus ryte nereikėtų spausti „atidėti“

Visi esame skirtingi, todėl mūsų įpročiai prieš miegą taip pat skiriasi. Kas padeda užmigti ir puikiai išsimiegoti Jums?

 

Susiję straipsniai ir naujienos:

Kas jūs – „pelėda“ ar „vyturys“?
Sveika mityba padeda lengviau užmigti ir gerina miego kokybę

Palikite komentarą

Mūsų svetainė palaiko mobilųjį internetą ir įrenginius "Android" ir "iOS"