Loading the content... Loading depends on your connection speed!

+ 370 5 2120012 Užsisakyti skambutį

Perskambyti telefono numeris
(darbo dienos 9:00-17:00)

Kaip į Jūs kreiptis

You are on the site over 5 minutes and still
nothing selected. Consultant can
call you back and help with the choice.

Ar norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas el. paštu?

El. pašto adresas

* Pažadame ne siųsti Jums ‚spam

Sveika mityba – tai fantastika ar būtinybė?

Sveika mityba – tai fantastika ar būtinybė?

Jei esate vyresnis nei 40 metų, tuomet jau dabar turite galvoti apie tai, kaip išlikti sveikiems kuo daugiau metų. Tinkama mityba yra ypač svarbi, nes būtent ji svarbiausias dalykas, norint likti aktyviam bei savarankiškam senatvėje.

Sveika ir subalansuota mityba ilgiems metams jūs apsaugos nuo vizitų pas gydytojus. Be to:

  • Sveika mityba padeda išvengti bei gydyti lėtines ligas.
  • Suteikia energijos, padeda susidoroti su kasdienine veikla.
  • Palaiko geros būklės raumenų ir kaulų sistemą, padeda išlaikyti aktyvumą.
  • Apsaugo nuo peršalimo ligų.
  • Padeda greičiau atsigauti po ligos, sužeidimo ar operacijos.
  • Skatina reguliarų žarnyno valymą.

Kaip padaryti, kad naudingas maistas būtų dar ir skanus?
Rinkitės tokius produktus, kuriuose gausu natūralių skaidulų. Skaidulos padeda palaikyti gerą žarnyno peristaltiką, leidžia kontroliuoti svorį, sumažinti širdies ligas, diabeto riziką. Didelį kiekį maistinių skaidulų turi duona, pupelės, vaisiai ir daržovės.

Padidinkite savo racione daržovių kiekį. Daržovės – nepakeičiamas šaltinis ne tik ląstelienos, bet taip pat mineralų, vitaminų, antioksidantų, kurie stiprina imuninę sistemą.

Pasirinkite baltyminį maistą turintį mažai riebalų. Liesa jautiena, vištiena be odelės, kalakutų krūtinėlė, žuvis – puikus pasirinkimas, siekiant mažinti kalorijas, riebalų, cholesterolio kiekį maiste. Pupelių ir žirnių sudėtyje esti didelis kiekis baltymų, bei natūralių skaidulų, geležies.

Valgykite mažiau sviesto, didelio riebumo pieno produktų, riebios mėsos, venkite kepto maisto. Kepimui stenkitės naudoti alyvuogių arba rapsų aliejų, valgyti riešutus, žuvį, avokadus.

Valgykite maistą, kuriame gausu kalcio. Mažo riebumo pieno produktuose yra daug kalcio, kuris stiprina kaulus, taip pat padeda kovoti su pokyčiais atsirandančiais dėl amžiaus. Jeigu skrandis netoleruoja pieno produktų, bandykite vartoti su sumažintą laktozę.

Gerkite daugiau skysčių. Dienos bėgyje turime suvartoti 6-8 stiklinius vandens, išskyrus atvejus, kai gydytojas sumažina skysčių kiekį dėl širdies arba inkstų ligų. Geriausia gerti filtruotą vandenį, papildomai galima išgerti pora puodelių žalios arba juodos arbatos.

Užkandžiaukite teisingai. Pašalinkite iš raciono saldų ir riebų maistą, pavyzdžiui, pyragus, saldumynus, traškučius, gazuotus gėrimus. Susidūrus su sunkumais jų atsikratant, tokius produktus galite sau leisti retkarčiais. Valgykite per dieną 4-5 kartus. Norint papildomai užkandžiauti išgerkite šviežių sulčių. 2 valandas prieš miegą nevalgykite, jeigu nesigauna, geriau išgerti kažką mažo kaloringumo, pavyzdžiui, lieso jogurto, kefyro, taip bus geriau negu miegoti su mintimi apie maistą. Būtinai vartokite vitaminų-mineralų kompleksus, jie padės papildyti organizmą visais trūkstamais komponentais!

 

Susiję straipsniai ir naujienos:

Cukrus ir ligos
Produktai su ispaninio šalavijo sėklomis Chia
Nauja sveikos mitybos tendencija: atsparus krakmolas padeda lieknėti
Riebus maistas nekaltas
Maisto produktų rūgštingumas. Kas tai yra?
Baltymai – tai gyvybė!
Žalieji daigeliai jūsų sveikatai
Ką mes valgome?
O juk yra saldumynų, kurie ne tik nekenkia sveikatai, bet ir yra naudingi!
Visavertė mityba pagerins Jūsų smegenų funkciją
VITAMINAI iš stiklinės. Ar naudingos vaisių sultys?
Baltosios Chia sėklos (White Chia)
Maistinės skaidulos ir sveikata
Chia sėklos – maistingas ir ekologiškai švarus produktas
Viduržemio jūros dieta lėtina senėjimą
Vegetarai turi mažesnę tikimybę susirgti gaubtinės žarnos vėžiu
Madingas maistas
Maistas lemia mūsų nuotaiką
Kūdikio maitinimas krūtimi – ar tai tik maistas?
Sportas ir mityba
Maistinių skaidulų galimybės
Ar tikrai raudona mėsa žalinga sveikatai?
Kopūstai ir kitos kryžmažiedžių šeimos daržovės
Patarimai: kaip vaisiuose ir daržovėse sumažinti pesticidų kiekį?
Saldumynai, įtinkantys net sveikos gyvensenos šalininkams: cukrų pavaduos eritrolis

Palikite komentarą

Mūsų svetainė palaiko mobilųjį internetą ir įrenginius "Android" ir "iOS"